• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Modomio

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
7 Mars 2022
Meddelanden
487
Mottagna reaktioner
203
Poäng
407
Uppdatering brukar inte dröja 1 månad efter uc på Kreddy :) av de jag läst mig till här iallafall. Men de återstår o se :)
Jo, tyvärr :facejoy: .. ibland mer..mitt betyg från slutet av mars är fortfarande same shit i Kreddy nu. Du får betala 49kr och joina Kreditkoll klubben:axelryck:
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 774
Mottagna reaktioner
2 689
Poäng
1 677
Jo, tyvärr :facejoy: .. ibland mer..mitt betyg från slutet av mars är fortfarande same shit i Kreddy nu. Du får betala 49kr och joina Kreditkoll klubben:axelryck:
Har precis gått ur kreditkollen med tanke på uc och deras värdelösa tjänster så kändes inte 49kr/mån värt det :facejoy:
 

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 040
Mottagna reaktioner
446
Poäng
557
Jag trodde Kreddy låg efter med 1 månad..
 

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 040
Mottagna reaktioner
446
Poäng
557
Hej,
Jag tänkte ansöka om ett samlingslån inom kort.
Förutsättningar ser ut:

Blanco 715k kommer att betala räkningar nu så kommer minska till säg kanske 706k
Nya inkomst uppdateras snart hoppas jag och då har jag 535k ifrån 407k.
Krediter 58k som jag kommer lösa nu med skatteåterbäring som jag får så säg 0 krediter och 7 ff. Tror ni jag får någon napp?
13,2% uc betyg och 2 ff försvinner nu 23 maj så lär minskas lite till och tänker när nya uppdatering för inkomsten så lär betyget bli lite bättre. All tips mottages!
Tack!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp